Κυριακή

Ομιλία μαθήτριας

Ομιλία μαθήτριας-εκπαιδευόμενης του ΣΔΕ Κρανιδίου

Όπως πολύ σωστά είχε πει ο σοφός Κλεόβουλος «Οψιμαθή είναι μάλλον ή αμαθή» δηλ. καλύτερα να μαθαίνεις έστω και αργά, παρά να παραμείνεις αμαθής.
Αυτό είναι για μένα προσωπικά το Σ.Δ.Ε. Μια δεύτερη ευκαιρία στη μάθηση, στη ζωή. Αυτή που κάποτε, για διάφορους λόγους, όλοι εμείς οι απόφοιτοι- μαθητές δεν είχαμε όταν έπρεπε.
Αποφασίζοντας να φοιτήσω σ’ αυτό το σχολείο δεν άνοιξα δρόμο στη γνώση, μα και στην αποφασιστικότητα. Διότι κάνοντας πράγματα για την προσωπική μου εξέλιξη, έγινα πιο δυνατή, πιο αποφασιστική. 
Κατανόησα ότι αν θες όλα τα μπορείς και πάνω απ’ όλα ποτέ δεν είναι αργά.
Η διετής φοίτησή μου στο ΣΔΕ ήταν ένα ευχάριστο δώρο.
Υπήρχαν βέβαια φορές που η κούραση ήταν αρκετή, λογικό βέβαια αφού δουλεύω. Όμως αυτός ήταν και ο λόγος που με ωθούσε στο να συνεχίσω.
Γνώριζα πως όλα αυτά αποσκοπούσαν σε κάτι καλύτερο. Σε μια καλύτερη δουλειά, σε μια καλύτερη ζωή, σε μια καλύτερη ψυχολογία.
Δεν είναι το απολυτήριο Γυμνασίου ο λόγος που θα συνιστούσα το ΣΔΕ σε άλλους, μα όλα τα παραπάνω που κέρδισα.
Και φυσικά δεν θα μπορούσα να παραλείψω τους ανθρώπους που μας προσέφεραν τις γνώσεις τους, τους καθηγητές μας. Που χάρη σε αυτούς και τη ζεστασιά τους, τώρα στέκομαι ενώπιον σας καλύτερη, συνετότερη και λίγο πιο σοφή.
Δεν θα σας κουράσω άλλο διότι θα μπορούσα να συνεχίσω για πολύ ακόμη, δείχνοντας την ευγνωμοσύνη μου σε όλους αυτούς που μου/μας προσέφεραν αυτή την ευκαιρία.
Την ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ στη γνώση!
Είναι πολύ ευχάριστο να επιτύχεις αυτό που επιθυμείς.
Κι εγώ αυτό το κατάφερα!
Σας ευχαριστώ όλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου